Veelgestelde vragen

 

1. Wat doet MEE?

Wij bieden verschillende diensten aan. Welke diensten? Dat hangt af van uw situatie en behoeften. Zo bieden we cliëntondersteuning aan mensen met een beperking, werken we samen met het bedrijfsleven om participatie te bevorderen, leveren we diensten aan gemeenten en zorginstanties om inclusie te vergroten. Of we iets voor u kunnen betekenen, kunt u zien op de pagina Wat kan MEE voor u doen?

2. Waar zit MEE?

MEE zit overal in Nederland. MEE bestaat uit 20 regionale MEE-organisaties, die één of meerdere locaties hebben. 

MEE Zuid-Holland Noord is werkzaam in 25 gemeenten in Zuid-Holland.

3. Hoe meld ik me aan?

Wilt u de hulp van MEE inschakelen? Dan kunt u het beste contact opnemen met de MEE in uw buurt. Dat kan via telefoonnummer 088 7752000. Of zoek de contactgegevens van MEE in uw gemeente.

4. Ik zoek een cliëntondersteuner, waar moet ik zijn?

Voor cliëntondersteuning kunt u het beste contact opnemen met de MEE in uw buurt. U kunt de contactgegevens vinden via MEE in uw gemeente of bel 088 775 2000.

5. Wat is cliëntondersteuning?

Cliëntondersteuning bestaat uit informatie, advies en kortdurende ondersteuning op alle levensgebieden en richt zich op het versterken van de zelfredzaamheid van mensen met een beperking. Meer informatie over cliëntondersteuning.