Klachten
Een fout of een klacht
Waar gewerkt wordt, kan een fout worden gemaakt. Dus ook bij MEE. Merkt u dat er iets niet goed gaat, dan is het belangrijk dat wij dat weten. Wij kunnen dan de fout weer herstellen. U kunt uw klacht op verschillende manieren aan ons laten weten.
Afspraak met consulent
Wij hopen dat u de klacht eerst met uw consulent wilt bespreken. U kunt het beste een afspraak maken met hem of haar. Zo krijgt u voldoende tijd om uw klacht toe te lichten. Samen kunt u zoeken naar een oplossing waar u tevreden over bent.
Afspraak met leidinggevende
Als u de klacht niet met uw consulent wilt bespreken, kunt u bellen naar MEE en vragen naar de leidinggevende van uw consulent. Natuurlijk kunt u ook een brief schrijven.
Vertrouwenspersoon
U kunt ook met een vertrouwenspersoon praten. De vertrouwenspersoon is iemand van buiten MEE en daardoor onafhankelijk. Lees verder …
Klachtenformulier
U kunt het digitale klachtenformulier op onze website invullen. U kunt hierop aangeven of we contact met u moeten opnemen over uw klacht.
Xtra klachtencommissie
Wilt u geen gesprekken met medewerkers van MEE Zuid-Holland Noord om uw klacht op te lossen? Of is uw klacht na het gesprek niet opgelost? Dan kunt u uw klacht schriftelijk of per e-mail indienen bij de Xtra klachtencommissie. MEE is één van de werkmaatschappijen van Xtra Welzijn. Lees verder …
Naar de rechter
U kunt ook met uw klacht naar de rechter gaan. Informeer bij het Bureau voor rechtshulp of uw advocaat hoe u dat kunt doen.