Klachten
Een fout of een klacht
Waar gewerkt wordt, kan een fout worden gemaakt. Dus ook bij MEE. Merkt u dat er iets niet goed gaat, dan is het belangrijk dat wij dat weten. Wij kunnen dan de fout weer herstellen. U kunt uw klacht op verschillende manieren aan ons laten weten.
Afspraak met cliëntondersteuner
Wij hopen dat u de klacht eerst met uw cliëntondersteuner wilt bespreken. U kunt het beste een afspraak maken met hem of haar. Zo krijgt u voldoende tijd om uw klacht toe te lichten. Samen kunt u zoeken naar een oplossing waar u tevreden over bent.
Afspraak met leidinggevende/directie
Als u de klacht niet met uw cliëntondersteuner wilt bespreken of na een gesprek met uw cliëntondersteuner bent u nog steeds niet tevreden, dan kunt u de klacht bespreken met uw leidinggevende. Mocht u na dit gesprek nog steeds ontevreden zijn, dan kunt u een gesprek aanvragen met de directeur van MEE. Leidt dit nog steeds niet tot een oplossing, dan is er de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de klachtencommissie van Xtra. Informatie hierover vindt u op deze pagina.
Vertrouwenspersoon
U kunt ook met een vertrouwenspersoon praten. De vertrouwenspersoon is iemand van buiten MEE en daardoor onafhankelijk. Lees verder …
Klachtenformulier
U kunt het digitale klachtenformulier op onze website invullen. U kunt hierop aangeven of we contact met u moeten opnemen over uw klacht.
Xtra klachtencommissie
Is uw klacht na de gesprekken met leidinggevenden en/of directie niet opgelost? Dan kunt u contact opnemen met de klachtencommissie van Xtra. MEE is één van de werkmaatschappijen van Xtra Welzijn. Lees verder …
Naar de rechter
U kunt ook met uw klacht naar de rechter gaan. Informeer bij het Bureau voor rechtshulp of uw advocaat hoe u dat kunt doen.
Download de flyer mbt privacy, klachten en clientvertrouwenspersoon.